Πρόσληψη Ω-3 λιπαρών οξέων και επιλόχεια κατάθλιψη
Με τη μεγαλύτερη πρόσληψη Ω-3 λιπαρών οξέων, ο κίνδυνος εμφάνισης επιλόχειας κατάθλιψης από τη νέα μητέρα είναι μικρότερος.
Από αυτό το γράφημα, μπορείτε να δείτε ότι στην Ιαπωνία στην οποία η διατροφή είναι πολύ πλούσια σε λιπαρά ψάρια και συνεπώς τα επίπεδα των Ω-3 λιπαρών οξέων είναι υψηλά, ο κίνδυνος είναι πολύ μικρότερος σε σχέση με τις δυτικές χώρες.
Τα αποτελέσματα της μελέτης προέκυψαν έπειτα από την αξιολόγηση 14.532 γυναικών μέσα από 41 συνολικά μελέτες σε 23 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η υψηλότερη συγκέντρωση Ω-3 λιπαρών οξέων στο μητρικό γάλα και η μεγαλύτερη κατανάλωση θαλασσινών συνδυάστηκαν με χαμηλότερα ποσοστά επιπολασμού επιλόχειας κατάθλιψης, ενώ τόσο η χαμηλή περιεκτικότητα του μητρικού γάλακτος σε Ω-3 λιπαρά οξέα όσο και η χαμηλότερη κατανάλωση θαλασσινών συνδυάστηκαν με υψηλότερες συχνότητες εμφάνισης επιλόχειας κατάθλιψης.
Ανατύπωση από: the Journal of Affective Disorders 69(11-3), Hibbeln JR. Seafood consumption, the DHA content of mothers' milk and prevalence rates of postpartum depression: a cross-national, ecological analysis. 2002; 15-29, with permission from Elsevier.
Σύνδεσμος με τη Μελέτη

